התחדשות עירונית

בית וגג היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, הנהנית מצמיחה והרחבה מתמדת מאז תחילת פעילותה בשנת 2011. אנו משיגים זאת בזכות מספר יתרונות ייחודיים לחברה וביניהם:

בית וגג ממקדת את פעילותה בהתחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש במרכז הארץ והשרון. מיקוד הפעילות מעניק לנו מומחיות וניסיון ייחודיים בתחום ומאפשר לנו לקדם פרויקטים מצליחים במגוון אספקטים: הן ברמה התכנונית והביצועית והן בניהול מערך קשרים מקצועיים ואיכותיים עם בעלי הדירות.

התחדשות עירונית היא הדרך הנכונה לייצר סביבה עירונית מתקדמת וחדישה במוקדים האורבניים הוותיקים, לטובת כולם: בעלי הדירות, הקהילות והערים בישראל. על כן, אנו בבית וגג מציבים במרכז את בעלי הדירות ולקוחותינו ורואים בהם שותפים אסטרטגיים לצמיחת החברה.

בשנת 2022 בית וגג הונפקה לבורסה לניירות ערך בתל אביב. בזכות האיתנות הפיננסית, המוניטין ושדרת הניהול המסורה והמקצועית של החברה, אנו מעניקים לבעלי הדירות וללקוחותינו ביטחון וראש שקט לאורך כל הדרך.

שותפינו, בעלי הדירות, נהנים משקיפות המעניקה להם ביטחון מלא בתהליך, בתמורות, ובהתחייבויות שלנו כלפיהם. שקיפות זו מוענקת ברמת השיח עמם, כמו גם באמצעות הדיווחים שלנו לבורסה לניירות ערך בתל אביב, המעניקים תמונה מלאה, אמינה ועדכנית על החברה ועל פעילותה.

כל אחד מהפרויקטים של בית וגג מנוהל במלואו על ידי החברה ומנהליה החל משלב האיתור, דרך גיוס הדיירים והחתמתם, תכנון וביצוע הפרויקט וכלה באכלוס ובשנת הבדק. כך אנו מעניקים לכם כתובת אחת, אמינה וזמינה לאורך כל התהליך.

אנו מובילים את הדרך המשותפת שלנו עם בעלי הדירות, משקיעים משאבים כדי לממש את החזון האישי שלהם, קשובים לצרכים הייחודיים של כל אחת ואחד, ומסייעים בכל הנוגע למעבר מהבית הישן וחזרה לחדש. הכל כדי שאתם תעברו את המסע בנוחות ובבטחה.

מחדשים מציאות עירונית

מאז תחילת פעילותה של בית וגג בשנת 2011, מובילה החברה את תחום התחדשות העירונית בזכות התשוקה שלנו להצטיין בהקמת פרויקטים חדשים, יצירת הקשר החזק שלנו עם בעלי הדירות והניהול המוקפד של הפרויקטים שלנו, בכל אחד מהמסלולים בהתחדשות עירונית:

  • פינוי בינוי
  • פינוי בינוי

פינוי בינוי

מסלול זה נחשב לאופטימלי בקרב גורמים רבים בתחום ההתחדשות העירונים בשל היתרונות שהוא מגלם:

  • בעלי הדירות נהנים מהתחדשות עירונית הוליסטית של הבית, הבניין והשכונה
  • הקהילות נהנות מסביבה עירונית מודרנית, בטוחה וחדישה, המעניקה הזדמנות לצמיחת התושבים
  • הערים מרוויחות מתחמים עירוניים עדכניים המהווים תשתית לצמיחה עירונית הוליסטית

בשל היקפי פרויקטים במסלול פינוי בינוי, הם נוטים להיות ארוכים ומורכבים יותר ולכן חשוב שהתהליך ינוהל על ידי חברה בעלת ניסיון ומוניטין מוכחים, איתנות ועוצמה פיננסית ומחויבות להוביל את הפרויקטים לאורך כל התהליך.

  • תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה
  • תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה

תמ"א 38/2 - הריסה ובנייה

מתחמים אורבניים אינטנסיביים דוגמת מטרופולין גוש דן, משוועים להתחדשות עירונית והחלפת הבניינים הוותיקים. ואחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא באמצעות פרויקטים במתכונת של הריסה ובנייה – תמ"א 38/2.  במסלול זה היזם מוביל פרויקט חדש לחלוטין, הנבנה על חטיבת הקרקע של הבניין הישן לאחר שזה נהרס ופונה. בעלי הדירות מקבלים דירה ובניין חדשים לחלוטין, הנשענים על תשתיות חדשות ומודרניות, בסביבה העירונית והקהילתית האהובה עליהם. כל אלה תוך שמירה על המרקם העירוני והקהילתי הקיים.

מומחים בפרויקטים אורבניים

חלק ניכר מהפרויקטים של בית וגג הינם במסלול הריסה ובנייה. הניסיון העצום שצברנו, מעניק לנו יתרון ייחודי בכל הנוגע להובלת תהליכי תכנון ורישוי מורכבים, ביצוע וגמר באיכות חסרת פשרות באזורים אורבניים צפופים ויותר מכל – הובלת פרויקטים המעניקים לבעלי הדירות תמורות אטרקטיביות, ביטחון ושלווה לאורך כל התהליך, וערך מוסף מהותי לערך הדירה ולסגנון החיים כאחד.

נשמח לדבר

מלאו פרטיכם וניצור איתכם קשר בהקדם!
אנא מלאו את טופס - נשמח לדבר